Звіт директора Глиннівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів- ДНЗ»

1. Загальні відомості про навчальний заклад

- повна назва навчального закладу – Глиннівськийський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»

- форма власності – комунальна

- юридична адреса – Україна, 34221, вул..Лядівська, буд. 1, с. Глинне Рокитнівський район Рівненська область

мова виховання та навчання – українська

кількість місць за проектом – 796 місць за проектом

кількість учнів у навчальному закладі – 962 учнів, 100 вихованців дошкільного підрозділу

режим роботи навчального закладу –

п’ятиденна тривалість навчального тижня;

однозмінний режим роботи – з 09.00 до 16.45;

тривалість уроків у:

- 1-х класах – 35 хвилин,

- 2-4 класах – 40 хвилин,

- 5-11 класах – 45 хвилин,

- заняття у дошкільному підрозділі - 30 хвилин;

семестрова система організації навчальних занять:

- перший семестр – з 01 вересня по 28 грудня 2018 року;

- другий семестр – з 14 січня по 25 травня 2029 року;

канікули:

- осінні – з 29 жовтня по 04 листопада 2018 року;

- зимові – з 30 грудня 2018 року по 13 січня 2019 року;

- весняні – з 25 березня по 31 березня 2019 року.

7:30 – передача чергування від сторожа черговому техпрацівнику

8: 30 – 8:45 – прийом учнів

09:00-14: 00 – навчальні заняття у 1-4 класах

09:00 – 16:45 – навчальні заняття у 5-11 класах

12:00 – 18:00 – робота групи продовженого дня (2-4 класи)

10:00 – 14:00 – робота дошкільного підрозділу

14:00 - 19:30 – робота гуртків та секцій.

19:30 – передача чергування від чергового техпрацівника, сторожу.

2. Матеріально-технічна база навчального закладу

- облаштування приміщень та території навчального закладу – територія навчального закладу огороджена, озеленена. Для сміття є ящик з кришкою. Будівля школи трьохповерхова, цегляна. Фасад – пофарбовано фарбою для зовнішнього використання. Покрівля – метало черепиця, вікна – металопластикові, освітлення природнє та штучне за рахунок люмінесцентних ламп.

Початкова ланка розмежована від учнів старших класів, організовано 2 групи продовженого дня.

Спортивна зала площею 288 м2 , спортінвентарем забезпечені на 20%

Їдальня розташована на першому поверсі, побудована по типовому проекту. Набір приміщень включає в себе: обідній зал на 300 учнів, харчоблок.

Медичний кабінет облаштований згідно вимог. Медикаменти першої медичної допомого є в наявності

Гардероб розміщено на першому поверсі.

Опалення автономне, на твердому паливі (технологічна тріска)

Водопостачання здійснюється від локального водопроводу.

Каналізування – локальні очисні споруди «Біотал»

- відповідність приміщень та території навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам - приміщення і територія навчального закладу відповідають санітарним нормам. В закладі організовано питний режим гідрофонтанчиками розташованими на кожному поверсі. Для дотримання правил особистої гігієни встановлено рукомийники в кожній класній кімнаті та санвузлах на кожному поверсі розмежовані для хлопчиків та дівчат.

Навчальні кімнати облаштовані шкільними меблями (партами, столами, дошками).

-поліпшення матеріально-технічної бази навчального закладу протягом навчального року – облаштовано класні кімнати для учнів Нової української школи (1 класи класних кімнат) , встановлено комп’ютерний клас. Обладнання придбане за рахунок державного бюджету.

- проведення ремонтних робіт протягом навчального року – зроблено поточний ремонт.

- дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності –

на початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. В наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці, пожежної безпеки, вступного інструктажів. Для працівників навчального закладу проводяться інструктажі два рази на рік та обов’язкові перед роботами які вимагають проведення додаткових цільових чи повторних інструктажів.

1.Кадрове забезпечення навчального закладу:

Кадрове забезпечення навчального закладу здійснюється у повній відповідності до навчального робочого плану школи. Велика увага приділяється якісному добору й розподілу кадрів, враховуючи фахові, психологічні, вікові категорії. У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 18 год. Ефективне функціонування школи передбачає здійснення кадрової політики шляхом створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня та його професійного самовдосконалення. На початок 2018-2019 навчального року штатними працівниками школа була забезпечена повністю. Розстановка педагогічних працівників здійснюється відповідно до фахової освіти вчителів. При підборі нових кадрів враховуються освіта, фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. За штатним розписом у навчальному закладі працює:

• директор ;

• 3 заступники директора з НВР та ВР, 3 ставки;

заступник директора з НВР в ДНЗ – 1 ставка;

• 75 вчителів;

• вихователі ГПД ( 2 ставки );

* 4 вихователі ДНЗ (2,7 ставки);

• практичний психолог (1 ставка);

• соціальний педагог (1 ставка);

• педагог-організатор (1ставка)

За якісним складом педагогічних працівників можна сказати, що 79 мають вищу освіту, 7 -неповну вищу, 1 - середню спеціальну. Більша частина педколективу, а це 17 учителів, мають вищу кваліфікаційну категорію, із них 6 - звання «Старший вчитель», 1-«Вчитель-методист»; 14 учителів - першу кваліфікаційну категорію, 18 учителів - другу і 32 - спеціалісти. Кількісний склад технічних працівників, згідно штатного розпису: • 1- заступник директора з господарської роботи ; • 1 - бібліотекар; • 2 - робітник з обслуговування; • 9,5 - прибиральниці; • 1 - медична сестра; • 1- двірник; • 4/1 - оператори твердопаливних котлів; • 2 – сторожі, 2- гардеробники, 1 – лаборант, 1 – секретар. Документація з кадрових питань ведеться згідно вимогам та функціональних обов’язків. З метою підвищення кваліфікації вчителів у навчальному закладі діє система курсової перепідготовки при обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Складено і погоджено з РМК відділу освіти Рокитнівської РДА перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та проходження атестації педагогічних працівників, що дає можливість охопити атестацію всіх учителів у п’ятирічний термін. При проходженні атестації враховується наступність у категоріях, званнях та нагородах. Члени педколективу мають право на навчання для здобуття певного освітнього та освітньо - кваліфікаційного рівнів.

2. Навчально-виховна робота:

Методична робота у 2018- 2019 навчальному році педагогічний колектив продовжував роботу над проблемою «Компетентнісний підхід до навчання і виховання, як важлива умова самовизначення , самореалізації учня». Аналізуючи роботу педагогічного колективу, слід відзначити, що вчителі досягли мети, яку поставили на початку навчального року, мають вагомі результати в процесі впровадження новітніх технологій. Працюючи над питанням формування життєвої компетентності учнів, педагогічні працівники велику увагу приділяли роботі з обдарованими дітьми. У 2018-2019 навчальному році у районних олімпіадах брали участь 54 учні, призерами з них стало 4 учнів: географія - Ковалевич Юрій (11 клас, вчитель Дробуш С.І.); Самолюк Марія ( 10 клас); математика – Кибукевич Ярослав; українська мова і література – Колодич Тетяна (7 клас, вчитель Колодич С.М.) .

Розвитку творчих здібностей сприяє участь дітей в роботі Малої академії наук. Четверо учнів закладу взяли участь в роботі академії на районному етапі. Всі пройшли на обласний етап. Учень 11 класу виборов І місце на обласному етапі та ІІІ на Всеукраїнському етапі МАН. Великий інтерес викликали в учнів конкурси «Юна зірка», «Юне обдарування», «Юний дослідник», «Юні знавці біблії». Волейбольні команди хлопчиків і дівчат завоювали відповідно І та ІІ місця в районних змаганнях. І загальнокомандне місце на районних змаганнях з військово-патріотичної гри «Джура » та ІІ на обласному етапі.

У школі проводиться значна науково-методична робота, під керівництвом заступників директора з НВР школи Карповець Л.Н. та Коханевича В.М.; працюють 7 ШМО. Робота над проблемою активізувала форми методичної роботи вчителів, підняла на більш високий рівень їх теоретичну підготовку, сприяла поліпшенню структури методичної роботи. Підтвердженням цього були відкриті уроки, творчі звіти вчителів, що атестувалися, участь учителів у районних конкурсах, у панорамі творчих уроків. У школі успішно працювали методичні об’єднання вчителів початкових класів (керівник Хомич О.П.), вчителів філологічного циклу циклу (керівник Колодич С.М.), вчителів математичного циклу (керівник Лесковець Н.В.). Вчителі методичного об’єднання англійської мови (керівник Скаковець В.М.) основним завданням вбачали навчання методом формування навичок усного мовлення. Члени МО вчителів суспільних дисциплін і природничих наук значну увагу приділяють проведенню краєзнавчої роботи , роботі з патріотичного і духовного виховання, впровадженню активних методів роботи на уроці , підвищенням діяльності спрямованості уроків.

Слід відзначити, що більшість засідань методичних об’єднань поєднували теорію і практику, проходячи у формі ділової гри. Традиційним стало проведення тижня методичної майстерності, «ярмарки думок» тощо. Робота всіх форм планувалась на діагностичній основі і відповідно потребам та інтересам педагогічних працівників.

Вісімнадцять вчителів протягом 2018-2019 навчального року пройшли курси підвищення кваліфікації при РОІППО. Атестовано 12 педагогічних працівників. Значна увага відводилась організації і проведенню загальношкільних конкурсів та участі в районних представницьких педагогічних заходах і виставках, звітах, семінарах, конкурсах, змаганнях

Активну участь приймали учні і вчителі закладу у Всеукраїнських предметних конкурсах «Левеня», «Кенгуру», «Бобер», «Геліантус», «Соняшник» за що отримали грамоти, дипломи та подяки від організаторів конкурсів.

Вчитель Дробуш М.А. виборов ІІ місце в районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» у номінації «Захист Вітчизни».

На базі школи в 2018-2019 навчальному році було проведено засідання районного методичного об’єднання вчителів фізичної культури, семінар заступників з навчально-виховної роботи , семінар практичних психологів та семінар керівників МО класних керівників.

Та поряд з позитивним у методичній роботі є свої недоліки. Є учні з низьким рівнем знань з математики, історії, англійської мови, фізики. Не всі вчителі достатньо уваги приділяли роботі з обдарованими дітьми, тому на районних олімпіадах недостатні знання учні показали з біології, географії, хімії, англійської мови, математики. Покращити роботу з обдарованими дітьми потрібно і вчителям початкових класів, оскільки учні 3-4 класів показують низькі результати на районних олімпіадах. Отже, ці питання повинні систематично стояти на контролі, розглядатися на засіданнях методичних об’єднань та нарадах при директорові.

3. Навчальна діяльність

Протягом 2018 -2019 навчального року робота педколективу була спрямована на реалізацію нових освітніх програм і проектів, зокрема на реалізацію концепції «Нова українська школа». Учителі початкових класів у квітні- травні 2019 року проходили тренінгове навчання на базі Рокитнівської гімназії і отримали сертифікати професійного зростання від РОІППО. Адміністрація школи дбає про зміцнення матеріально-технічної бази для навчання та відпочинку майбутніх першокласників, першопрохідців освітньої реформи. Проведено ремонт класних приміщень та відповідне оформлення його зон, згідно вимог концепції НУШ. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2018 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 101 учень. Старша школа працювала за програмою універсального профілю.

У школі працювали гуртки: Художньо-естетичного циклу (15 год.); гуманітарного циклу (9 год.); природничо-біологічного циклу (з год; військово-патріотичного циклу (9 год.)) Таким чином, всього у гуртках та секціях задіяно 26 % учнів школи. Результати своєї роботи керівники гуртків показували під час проведення різних заходів: виставок, конкурсів, свят.

Учні 1-2-х класів оцінювалися вербально, навчальні досягнення учнів 3-11-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою. За підсумками навчального року учні школи в основному показали середній та достатній рівень досягнень, хоча в деяких учнів були оцінки низького рівня досягнень, на що слід звернути особливу увагу вчителям- предметникам.

Систематично проводиться робота щодо залучення до навчання дітей і підлітків від 6 до 18 років. Проводиться аналіз кількості дітей і підлітків, що проживають у селі, спільно з органами виконавчої влади при Глиннівській сільській раді. Школа бере участь у Всеукраїнському рейді «Урок».

У школі протягом січня –травня 2019 року проводилася значна робота щодо вибору електронних версій макетів-підручників для учнів 2,6, 10 класів. Вчителями-предметниками були переглянуті та відповідно оформлені замовлення на підручники, які пройшли конкурсний відбір .

4. Виховна робота

Виховна проблема, над якою працює школа «Вплив сімейного виховання на розвиток формування компетентних рис особистості учня, розвиток їх життєвої компетентності та ціннісних ставлень до суспільства і держави, історичних, культурних і духовних надбань рідного раю, до себе, природи, мистецтва, до сім’ї, родини, людей та праці».

Система позакласної виховної роботи Глиннівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ» з формування ціннісних ставлень на таких напрямках Національної програми виховання учнівської молоді Рокитнівщини на 2008-2020 роки: - ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави; - ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю; - ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей; - ціннісне ставлення особистості до природи; - ціннісне ставлення особистості до себе; - ціннісне ставлення особистості до праці; - ціннісне ставлення особистості до мистецтва. З цією метою у школі проводиться значна організаційна робота. Проведено низку організаційних заходів з реалізації програм виховання: розроблено план заходів щодо реалізації програми національного виховання; проведено інструктивно - методичні наради, на яких обговорювалися проблеми їх впровадження. Питання реалізації Програми розглядаються на засіданнях методичного об’єднання класних керівників, батьківському всеобучі. Адміністрацією навчального закладу постійно проводяться тематичні перевірки «Реалізація програми національного виховання в практиці роботи класних керівників, вчителів-предметників». Відвідуються уроки, класні години у 1-11 класах, виховні заходи, з метою вивчення реалізації Програми національного виховання учнівської молоді в практиці роботи класних керівників. Вивчення планів роботи класних керівників засвідчило, що переважна більшість класних керівників максимально скоординували їх з орієнтовною тематикою організації життєдіяльності учнівського колективу, рекомендованою національною програмою національного виховання учнівської молоді. Результати відвіданих класних годин свідчать про те, що класні керівники через години спілкування, індивідуальну роботу з учнями формують національну свідомість і самосвідомість учнів. Згідно річних планів роботи проводяться класні та загальношкільні батьківські збори, батьківські форуми, засідання учнівського комітету, заняття батьківського всеобучу, на яких детально обговорюється концепція обласної, районної програми національного виховання учнівської молоді та шляхи їх реалізації. Все це забезпечує ефективність діяльності педагогічного колективу щодо реалізації Програми національного виховання. Виховна робота проводиться відповідно до заходів відділу освіти Рокитнівської райдержадміністрації, Національної програми виховання учнівської молоді Рокитнівщини на 2008-2020 роки. Кожен місяць навчального року присвячується певному напрямку виховної роботи. Видаються накази про проведення місячників та про їх підсумки.

Класними керівниками з цього напрямку щорічно проводяться такі заходи:

1. Бесіди: - «Світ моїх захоплень» (6 клас); - «Умій сказати «Ні – палінню» (10 клас); - «Майбутнє без СНІДу» (8клас); - «Наркоманія та ВІЛ-інфікування» (9 клас); - «Попередження паління, алкоголізму, токсикоманії, наркоманії та СНІДу» (10-11 класи); - «Рух заради здоров’я» (6 клас); - «Здоровий спосіб життя чи …» (7 клас); - «Я Буду здоровим» (3-Б клас); - «Історія спорту»; - «Спорт як засіб відпочинку»; - «Обережно – негода» (2 клас); - «Ветерани спорту»; - «Олімпійські чемпіони незалежної України»; - «Досягнення українських спортсменів»; - «З історії спорту»; - «Моя особиста гігієна» (7 клас); - «Мої права та обов’язки» (2 клас); - «Дотримання правил поведінки на льоду та замерзлих водоймах»; - «Правила поведінки під час сильних морозів»;

«Мама, тато, я – спортивна сім’я»; - «Українські традиції: щедрівки»; - «Толерантність і терпимість» (11 клас); - «Тепло сімейного вогнища» (5 клас); - «Стосунки між однолітками» (6 клас); - «Цінуй батька й неньку» (2 клас); - «Кращий мамин помічник» ( 3 клас); « Дерево починається з коріння, а людина – з сім’ї» (10 клас); свято «У колі рідної сім’ї» (1 клас), конкурс «Словничок ввічливих слів», година спілкування «Вибір професії» (11 клас); Чорнобильська трагедія: уроки пам’яті (5-11 клас)»; - «Планета у нас одна» (6 клас);- «Я і природа» (7 клас);- «Віч-на-віч з природою» (2 клас); бесіда "Цікаві професії новорічний бал-маскарад для учнів 8-11 класів (грудень); свято «Різдвяна казка» (2-4класи);

Цікаво проводяться спортивні змагання «Веселі старти» та спортивно- туристське свято «Козацькі забави», заходи до Міжнародного дня не паління. Щорічно проводиться акція «Живи, книго!» (формування ціннісного ставлення до мистецтва), концерт до Дня вчителя, День учнівського самоврядування, конкурси авторської поезії та читців віршів про рідну мову. Проводяться бесіди, виставки – огляди тематичної літератури, конкурси малюнків, творчих робіт відповідної тематики. Цікаво завжди проходять новорічні свята, ранки «Святий Миколай, до нас в гості завітай», Шевченківські тижні, різноманітні пісенні конкурси. Навчальний заклад забезпечує участь учасників у цих конкурсах.

5. Медичне обслуговування

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно - правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медична сестра Ковалевич В.П.. (ставка). Вона організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі Рокитнівської центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи, у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. За наслідками оглядів оформлюються листи здоров'я на учнів класу. Медичний кабінет обладнано відповідно до нормативних вимог, знаходиться у доступному місці, але не завжди забезпечений в повній мірі необхідними ліками та інвентарем.

6. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, сплановані заходи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. За останні роки не зареєстровано жодної виробничої травми серед працівників та учнів школи. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків та створення безпечних умов навчання. Але разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури та на перервах, тому черговій адміністрації та вчителям особливу увагу слід звернути на посилення чергування по школі на перервах та в післяурочний час. Відповідно до кожного нещасного випадку у навчальному закладі діє комісія, яка затверджена наказом директора школи. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти, робляться записи у спеціальних журналах та проводяться профілактичні заходи. У плані запобігання дитячому травматизму та збереження життя і здоров’я дітей учителям-предметникам та класним керівникам необхідно проводити більше практичних занять з застосуванням

теоретичних знань, так як діти не завжди вміють застосувати знання на практиці, через що трапляються нещасні випадки.

7. Робота з батьками та громадськістю.

Робота з батьками - це і традиційні батьківські збори, родинні свята, загальношкільні збори.. У 2018 - 2019 навчальному році проводилися класні батьківські збори, загальношкільні батьківські збори, засідання загальношкільного батьківського комітету. Питання розглядалися актуальні як для окремого класу, так і для всієї школи, дитячого та батьківського колективу взагалі: про профілактику жорстокості та насильства, про запобігання дитячому травматизму, про формування у школярів культури поведінки, про дотримання єдиних вимог стосовно поведінки учнів у школі, шкільної форми, підвозу учнів, харчування, про закінчення навчального року, проведення ДПА та ЗНО тощо.

8. Організація харчування учнів у навчальному закладі:

Ø назва організації, що постачає продукти харчування – ТОВ «АТОМСЕРВІС»;

Ø наявність і робочий стан технологічного та холодильного обладнання – наявне, робоче;

Ø кадрове забезпечення харчоблоку (кількісний та якісний склад) – 11 працівників;

Ø кількість разів харчування – одноразове харчування;

Ø забезпечення харчуванням учнів пільгових категорій – усі учні забезпечені пільговими категоріями;

Ø наявність приписів санітарно-епідеміологічної служби, виконання цих приписів – протягом 2018-2019 навчального року приписів санітарно-епідеміологічної служби не було.

Кількість учнів та класів у навчальному закладі

Загальноосвітня школа Усього у навчальному закладі
Початкова школа Основна школа Старша школа
1–4 класи 5–8 класи 9–11 класи 1–11 класи
К-сть класів К-сть учнів К-сть класів К-сть учнів К-сть класів К-сть учнів
15 394 18 446 5 122
Усього класів школи: 38 Усього класів: 38
Усього учнів школи: 962 Усього учнів: 962
Середня наповнюваність: 25 Середня наповнюваність: 25

Рух учнів протягом навчального року

Класи 1 2 3 4 Усього 5 6 7 8 9 Усього 10 11 Усього Разом
Кількість класів на паралелі 4 4 3 4 15 4 4 4 3 3 18 2 3 5 38
Кількість учнів на початок нового навчального року 101 101 94 108 394 97 97 98 79 75 446 61 61 122 962
Прибуло учнів - - - - - - - - - - - - - - -
Вибуло учнів - - - - - - - - - - - - - - -
Кількість учнів на кінець навчального року 101 101 94 108 394 97 97 98 79 75 446 61 61 122 962

Кількісний склад працівників

Усього педагогічних працівників 87
З них:
директор 1
заступників 4
учителів 75
практичних психологів 1
педагогів-організаторів 1
соціальний педагог 1
вихователів 4
Усього обслуговувального персоналу 27
Усього працівників 114
З них працює за сумісництвом 1

Якісний склад педагогічного колективу

Кваліфікаційні категорії та педагогічні звання
спеціаліст спеціаліст другої категорії спеціаліст першої категорії спеціаліст вищої категорії старший учитель учитель-методист вихователь-методист практичний психолог — методист педагог-організатор — методист
32 18 14 17 6 1 - - -

Вік членів педагогічного колективу

Вік педагогічних працівників
до 30 років 31–40 років 41–50 років 51–55 років Більше 55 років
Кількість педагогічних працівників 29 23 22 5 5

Педагогічний стаж працівників

Педагогічний стаж працівників
до 3 років понад 3 роки понад 10 років понад 20 років понад 30 років понад 40 років понад 50 років
Кількість педагогічних працівників 9 32 23 14 4 3 2
Кiлькiсть переглядiв: 11

Коментарi